Blog de la Biblioteca de Matemàtiques

Blog de la Biblioteca de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona

Conferència de Richard Stallman a la UPC

Fotografia de Blake Livingston, sota llicència CC BY-SA

Dijous 10 de maig Richard Stallman, fundador i president de la Free Software Foundation (FSF), serà a Barcelona, convidat per la Fundació i2CAT i Labdoo, per pronunciar la conferència Por una sociedad digital libre.

L’acte se celebrarà a l’auditori de l’edifici Vèrtex, al Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), a partir de les 17:45.

Resum:

Las actividades cuyo objetivo es la “inclusión” de más personas en el empleo de las tecnologías digitales se basan en la suposición de que ésto sea invariablemente algo bueno. Parecería que así es, si se juzga considerando únicamente la conveniencia práctica inmediata. Sin embargo, si juzgamos también en términos de derechos humanos, es el tipo de mundo digital en el que nos quieren insertar lo que determina si se trata de un bien o de un mal. Antes de luchar por la inclusión digital, debemos cerciorarnos de que las personas estarán en un mundo digital bueno.

La Fundació i2CAT és un centre de recerca i innovació, centrat en el desenvolupament de la Internet del futur i fruit de la col·laboració entre l’administració, el sector empresarial i el món acadèmic. Labdoo és un projecte humanitari, que té per objectiu distribuir ordinadors portàtils usats i equipats amb aplicacions educatives a centres escolars de països en vies de desenvolupament.

Font: Llista de distribució esdeveniments

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Canvia )

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 268 other followers