Blog de la Biblioteca de Matemàtiques

Blog de la Biblioteca de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona

S’estrena el Llibre blanc de les xarxes socials de la UB

La Universitat de Barcelona publica el Llibre blanc de les xarxes socials de la UB. El manual està dirigit a la comunitat universitària en línia més nombrosa de l’Estat espanyol i representa un pas més en el projecte d’aquesta Universitat per seguir sent pionera i un exemple en les xarxes socials.

En el Llibre blanc es descriuen les estratègies, els objectius i la manera com cal gestionar les xarxes socials en què la UB té presència. Tot això amb el repte de donar resposta a la creixent demanda dels universitaris en aquestes eines comunicatives. Les diferents xarxes socials d’aquesta Universitat ja tenen més de 65.000 seguidors, una xifra que dóna encara més importància a la necessitat de redactar aquest Llibre blanc.

El 97,7 % dels joves que comencen la universitat formen part d’alguna xarxa social. Aquesta xifra és un indicador de la importància que tenen aquestes eines, que ja no són només un complement de les vies tradicionals de flux d’informació, sinó que han adquirit una rellevància de primer ordre.

Des de la UB s’ha desenvolupat un pla d’acord amb les exigències d’una comunitat universitària cada vegada més exigent i amb coneixements tecnològics cada cop més amplis, però respectant la tradició de més de 500 anys de la institució. La publicació del Llibre blanc és un pas més cap a l’actualització de les xarxes socials d’aquesta Universitat, que a principis d’any ja va implantar els actuals canvis en la imatge i l’estructura de la seva comunitat en línia.

La UB és un dels principals centres universitaris d’Europa. Segons la qualificació elaborada per QS World University Rankings es troba entre els 150 millors centres universitaris del món, i és líder a l’Estat.

Font: Notícies de la UB

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Canvia )

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 298 other followers