Blog de la Biblioteca de Matemàtiques

Blog de la Biblioteca de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona

Acte acadèmic en homenatge a Joan Lluís Cerdà Martín amb motiu de la seva jubilació

Dijous 21 de juny es va celebrar a la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona (UB) un acte acadèmic d’homenatge al doctor Joan Lluís Cerdà Martín, amb motiu de la seva jubilació.

Hi van participar Joaquim Bruna, catedràtic d’Anàlisi Matemàtica de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), amb la conferència «Semblança d’en Joan», i Jesús Bastero, catedràtic d’Anàlisi Matemàtica de la Universitat de Saragosssa, amb la ponència titulada «Isoperimetría, varianza y la conjetura del hiperplano

Al nostre catàleg hi trobareu abundant bibliografia de Joan Cerdà, que ha escrit alguns dels títols més consultats de la Biblioteca. Per a més detalls podeu consultar també el perfil de Joan Cerdà a Mathscinet i a Documat.

Des de la Biblioteca li desitgem al Doctor Cerdà tota la sort del món en aquesta nova etapa.

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Canvia )

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 249 other followers