Blog de la Biblioteca de Matemàtiques

Blog de la Biblioteca de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona

Nova aplicació de la Universitat de Barcelona per a mòbils: UB Avisos de qualificacions

Els alumnes de la Universitat de Barcelona ja poden rebre les seves qualificacions d’una manera ràpida, fàcil i immediata a través dels seus dispositius mòbils, gràcies a l’aplicació gratuïta UB Avisos de qualificacions.

El gran avantatge de l’aplicació és que permet a l’estudiant conèixer a l’instant les notes que ha obtingut, mitjançant un avís al mòbil, en el mateix moment en què les notes s’incorporen al seu expedient acadèmic. Amb el mateix avís, a més, l’alumne podrà saber el dia, l’hora i el lloc de la revisió d’examen en el cas de les qualificacions provisionals.

A aquesta immediatesa, cal afegir també la comoditat que suposa per als estudiants poder consultar des de qualsevol lloc la totalitat de l’expedient acadèmic, tant del curs actual com de cursos anteriors. Així, es podran consultar les qualificacions provisionals i definitives de les convocatòries de gener, juny i setembre, dels ensenyaments de primer i segon cicle, de grau i de màster universitari.

El llançament de la nova aplicació UB Avisos de qualificacions ha estat possible gràcies a l’acord de col·laboració entre la UB i l’empresa Movistar-Telefónica per a la promoció dels serveis electrònics en mobilitat, en el marc del contracte de serveis de telefonia que té la Universitat.

Per descarregar-la, únicament cal seguir els enllaços següents:

Font: Notícies de la UB

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Canvia )

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 249 other followers