La Universitat de Granada recorda les dones que han jugat un paper destacat en el camp de la informàtica

Grace Brewster Hopper (1906-1992)

L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeries Informàtiques i de Telecomunicació (ETSIIT) de la Universitat de Granada (UG) acollirà el dia 7 de maig la jornada MIT: Mujeres en la Informática y la Telecomunicación. Paral·lelament es podrà visitar, des del mateix dia i fins el 31 de maig, una exposició de cartells i bibliografia relacionada.

Tant la jornada com la mostra han estat organitzades per professores de la UG amb la intenció de fer visibles les aportacions de les dones en els camps de la informàtica, les telecomunicacions i les matemàtiques.

Durant tot el dia se celebraran taules rodones i conferències. A la una del migdia s’inaugurarà l’exposició, formada per una col·lecció d’11 cartells, cadascun dedicat a una personalitat rellevant; estadístiques, que posen de manifest, des d’una perspectiva de gènere, la proporció entre homes i dones entre el professorat i l’alumnat de l’ETSIIT; i una mostra bibliogràfica relacionada amb les investigadores.

Font: Matematicalia

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )