Caixa Manresa presenta l’exposició “Les matemàtiques i la vida”

1 comentari

Les matemàtiques i la vida

El 7 de maig es va inaugurar a la sala d’exposicions de Caixa Manresa l’exposició “Les matemàtiques i la vida”, organitzada conjuntament per la Fundació Caixa Manresa i el Departament de Matemàtica Aplicada III de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM), de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

A la sessió inaugural es va presentar la conferència-espectacle Matemàgia: la màgia dels nombres, a càrrec de Fernando Blasco, professor de matemàtica aplicada a la Universitat Politècnica de Madrid.

La mostra, que es podrà visitar fins el proper 28 de juny, proposa un recorregut per diferents àmbits de la nostra vida –l’art, la música, la salut, el joc, el carrer, la societat, etc.– tot veient les aplicacions diàries que en fem, per tal de posar en valor una disciplina amb més de cinc mil·lennis d’antiguitat. Inclou espais expositius interactius, on el visitant pot participar d’algunes de les incògnites que planteja l’exposició, per tal de viure de primera mà el vincle directe que s’estableix amb les matemàtiques.

Més informació:

One thought on “Caixa Manresa presenta l’exposició “Les matemàtiques i la vida”

1. Retroenllaç: Les matemàtiques i la vida « Bloc de la Biblioteca de Matemàtiques

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )