“Dones de ciència” i “Mujeres matemáticas”, exposicions al Museu de la ciència i de la Tècnica de Catalunya

Mujeres Matemáticas i Dones de ciència

El Museu de la ciència i de la Tècnica de Catalunya presenta dues exposicions temporals, Dones de Ciència i Mujeres Matemáticas (pdf), que s’inauguren avui, 9 de juny i es podran visitar fins l’1 de novembre.

Dones de Ciència forma part del catàleg d’exposicions itinerants de l’Institut Català de les Dones i vol reconèixer el paper rellevant de moltes dones en diversos camps de la ciència. Les científiques presents a l’exposició són: Juliana Morell, física; Maria Elena Maseras Ribera, metgessa; Dolors Aleu i Riera, metgessa; Manuela Solis i Claràs, ginecòloga; Montserrat Garriga Cabrero, botànica; Margarita Comas Camps, naturalista; Àngels Ferrer i Sensat, naturalista; Maria Capdevila d’Oriola, matemàtica; Adela Simó Pera, directora d’escola d’infermeres; Margarita Brender Rubira, arquitecta; Maria Lluïsa Canut Ruiz, ciències físiques; Maria Àngels Cardona i Florit, biòloga.

Més informació:

Font: Creamat