El mes de juliol se celebrarà el III Congrés de Mathematica d’Espanya

1 comentari

III Congrés de Mathematica d'EspanyaEls dies 1, 2 i 3 de juliol se celebrarà a la Facultat de Ciències de la Universitat de Salamanca el III Congrés de Mathematica a Espanya, organitzat per la Universitat de Salamanca en col·laboració amb Addlink Software Científico.

El congrés reunirà matemàtics, científics i professionals de molts àmbits que presentaran els darrers avenços en docència i recerca relacionats amb el programa. Vol ser un punt de trobada interdisciplinar entre usuaris de Mathematica per tal d’intercanviar experiències.

Mathematica és un programa desenvolupat per Wolfram Technologies, creador també de Wolfram|Alpha, especialitzat en anàlisi numèrica i càlcul simbòlic. Incorpora un potent llenguatge de programació propi que permet sortides a C, Fortran i TeX.

Més informació:

One thought on “El mes de juliol se celebrarà el III Congrés de Mathematica d’Espanya

Escriu un comentari

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )