Wolfram|Alpha als blocs laterals del Campus Virtual

Bloc lateral de Wolfram|Alpha al Campus Virtual

No sabem exactament des de quan hi és, però avui per casualitat hem trobat un bloc nou que es pot incorporar als cursos del Campus Virtual. És una caixa de cerca que remet a Wolfram|Alpha, de manera que permet fer l’operació o la cerca directament des del curs on s’incorpori i els resultats es mostren també dins l’entorn del Campus Virtual.

Resultat de l'operació

Tècnicament no hi ha cap problema per fer-s’ho un mateix; de fet es pot reproduir per a qualsevol cercador afegint un bloc HTML, però en aquest cas  els administradors del Campus Virtual ens han facilitat la feina afegint ells el bloc i posant-lo a disposició del professorat.

Wolfram|Alpha, del qual ja vam parlar quan es va presentar el mes de maig, aspira a fer computable el coneixement mundial i és la darrera creació de Stephen Wolfram, autor també de Mathematica. El seu punt fort  són les matemàtiques i pot ser molt útil per a professors i estudiants universitaris. Si voleu veure’n les aplicacions matemàtiques n’hi ha molts exemples disponibles.

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )