Arriba la Install Party UB

Kubuntu 9.04Dimecres dia 7 d’octubre se celebrarà a la Facultat de Matemàtiques de la UB la Install Party UB, adreçada a tots els estudiants de la universitat i especialment als d’informàtica, ja sigui de grau o de llicenciatura.

Durant la jornada s’ajudarà als assistents a instal·lar als seus ordinadors un sistema operatiu Linux complet, lliure i gratuït. La distribució escollida és Kubuntu 9.04, darrera versió estable de Kubuntu, i que s’utilitza a les aules d’informàtica i laboratoris de la Facultat. Inclou totes les eines necessàries per poder fer les pràctiques de les diverses assignatures durant la carrera. Si esteu interessats a participar-hi us hi podeu inscriure. La festa es desenvoluparà a l’aula IF a partir de les 12:30.

Kubuntu és la primera distribució derivada d’Ubuntu i l’única diferència entre ambdues és l’escriptori que utilitzen: Ubuntu fa servir GNOME i Kubuntu KDE. No entrarem en el debat sobre quin escriptori és millor perquè justament aquest és l’avantatge de fer servir programari lliure: que cadascú triï el que més li convingui. Per fer-vos-en una idea podeu veure una comparativa amb captures de pantalla, on es destaca la versatilitat de KDE i la senzillesa de GNOME.

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )