Stephen Hawking deixa la Càtedra Lucasiana de la Universitat de Cambridge

Càtedra LucasianaEl físic teòric Stephen Hawking va deixar el 30 de setembre la Càtedra Lucasiana de la Universitat de Cambridge, de la qual havia estat titular els darrers 30 anys.

La Càtedra Lucasiana, una de les més prestigioses del món, va ser fundada pel reverend Henry Lucas el 1663. El primer a ocupar-la va ser Isaac Barrow, a qui va succeir Isaac Newton i 15 científics més, molts d’ells matemàtics, fins a arribar a Hawking. La tradició marca que els professors han de deixar-la un cop fets els 67 anys. Cambridge no ha nomenat encara el successor.

Hawking continuarà la seva tasca com a Director de Recerca al Departament de Matemàtica Aplicada i Física Teòrica de la Universitat de Cambridge.

Més informació:

Font: Menéame

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )