Mapes i matemàtiques, xerrada-taller a la Facultat de Matemàtiques

L’any 1569 Gerhard Kremer va publicar el primer mapa d’una col·lecció que va revolucionar el món de la navegació. El tret distintiu d’aquests nous mapes era la propietat de “conformalitat”, és a dir, la de preservació d’angles: els angles que es veuen al mapa coincideixen amb els que veiem a la realitat.

Els dies 20 i 27 de gener de 2010 la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona ha programat dues sessions de la xerrada-taller Mapes i Matemàtiques, a càrrec del Dr. Xavier Massaneda (xerrada) i del Dr. Joaquim Ortega-Cerdà (taller).

Les xerrades-taller estan destinades a alumnes de Batxillerat de la branca de Ciències i tecnologia i tenen la finalitat de fomentar l’interès dels futurs universitaris pels estudis de Matemàtiques i Enginyeria Informàtica de la UB. La inscripció es va tancar el 22 de setembre.

Escriu un comentari

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )