Fotografia matemàtica: mira el món des d’una altra perspectiva

Autor: Desconegut. Any: 2001. Nivell: Professorat. Classificació: Segon Premi. Centre: IES Montmeló.

L’Associació de Barcelona per a l’ensenyament i aprenentatge de les matemàtiques (ABEAM) convoca, des del curs 1999-2000 el concurs de fotografia Matemàtica de l’ABEAM, adreçat a alumnes, professorat i PAS de centres d’educació primària i secundària i que premia, en cinc categories diferents, aquelles fotografies en què les matemàtiques hi siguin, d’una manera o altra, presents.

Amb la present convocatòria encara activa -el termini de presentació s’acaba el 12 de febrer de 2010, vegeu les bases (doc)-, i fruit d’un treball de recerca de Ferran Blanché, alumne de Batxillerat de l’Institut d’Educació Secundària Arquitecte Manuel Raspall de Cardedeu, s’han aplegat en un web totes les imatges premiades des de la primera edició.

Les fotografies s’organitzen en 40 galeries per categories i anys i es poden buscar per paraula clau.  Es poden exposar, imprimir i fer-ne un ús didàctic, però per a usos comercials cal posar-se en contacte amb l’ABEAM, a qui els autors han cedit els drets.

Font: Creamat

Escriu un comentari

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )