Cursos d’extensió universitària: Seguretat Informàtica Avançada i Administració de Sistemes Linux

La Facultat de Química de la Universitat de Barcelona ofereix dos cursos d’extensió universitària en l’àmbit de la informàtica i el programari lliure, adreçats especialment a estudiants o professionals del sector que vulguin aprofundir en el coneixement en aquests camps.

L’import dels cursos és de 210 € (212 € si el pagament es fa a través de Servicaixa) i abans de la matrícula cal fer un test en línia per valorar els coneixements de l’alumnat. Es recomana tenir coneixements d’informàtica, internet i Linux a nivell d’usuari.

Podeu consultar tota la informació sobre els cursos i formalitzar la preinscripció (del 25/02/2010 al 26/03/2010) al web dels cursos.

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )