IV edició de la Lliga de Debat UB

Els dies 24, 25 i 26 de març de 2010 se celebrarà a la Universitat de Barcelona la IV Lliga de Debat, amb el tema Si volem la pau, hem d’estar preparats per a la guerra?

Hi poden participar tots els estudiants matriculats en algun ensenyament de la UB. El sistema de competició s’establirà en funció dels equips inscrits, però hi haurà una fase classificatòria i una fase final. La seu dels debats de la fase classificatòria encara no s’ha determinat, però la fase final se celebrarà a l’Aula Magna de l’Eidifici Històric.

Com a novetat, enguany s’oferirà un taller gratuït d’oratòria i debat uns dies abans de la competició, amb 30 places disponibles.

Quant als premis, l’equip campió rebrà 700 € en metàl·lic i el finalista 350. Es concedirà també un premi al millor refutador (150 €) i un altre al millor orador (300 €) . A banda dels premis en metàl·lic, els premiats tindran la possibilitat de formar part de l’equip oficial de la UB, que defensarà el títol de campió a la VI Lliga de Debat Universitari de la Xarxa Vives, que se celebrarà del 26 al 30 d’abril a la Universitat de Lleida (UDL).

Podeu fer la inscripció a través del formulari al web o per correu electrònic.

Més informació:

Escriu un comentari

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )