I Concurs literari de ressenyes de pel·lícules i llibres

El nom de la rosa, 1986.

La Comissió de Dinamització Lingüística (CDL) de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació ha convocat el I Concurs literari de ressenyes de pel·lícules i llibres: La informació i la documentació en el món literari i cinematogràfic.

El certamen es proposa promoure l’ús de la llengua catalana en textos que ens apropin a la visió que des del cinema i la literatura es té del món de les biblioteques, els arxius, els centres de documentació, o de tot allò relacionat amb el món de la gestió, el tractament i la difusió de la informació.

S’adreça a tot l’alumnat, de qualsevol cicle, de la Universitat de Barcelona i el termini de presentació finalitza el 12 d’abril a les 19:00. Cal lliurar els originals a la Secretaria d’Estudiants i Docència de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació.

Per a més informació, vegeu les bases.

Escriu un comentari

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )