La UPM convoca el concurs Encuentra Matemáticas

La Universidad Politécnica de Madrid (UPM) ha convocat el concurs Encuentra matemáticas 2010, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als alumnes de grau i de postgrau de les universitats espanyoles. Es pretén innovar i despertar l’enginy i l’interès per l’estudi d’aquesta ciència detectant-ne la presència en àrees i facetes diverses.

Per participar-hi cal presentar un treball original en el qual s’exposi la presència de les matemàtiques en alguna àrea en principi allunyada: art, arquitectura, literatura, publicitat… Es premiaran els treballs més originals i aquells que exposin la presència de les matemàtiques amb major claredat i rigor.

Per participar-hi cal inscriure’s abans del 30 de maig d’enguany i presentar els originals entre l’1 d’abril i el 7 de juliol. Els finalistes es proclamaran el 15 de setembre i la proclamació de guanyadors i el lluirament de premis es produirà l’1 d’octubre.

Els treballs finalistes s’exposaran a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyers  de camins, canals i ports de la UPM

Més informació:

Font: Matematicalia

Escriu un comentari

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )