Trobada UB-Secundària a la Facultat de Matemàtiques

La Facultat de Matemàtiques de la UB convida el professorat de Matemàtiques i Tecnologia de secundària a una trobada amb professors de la Facultat. S’hi presentaran dos vídeos, adreçats a professors i alumnes, sobre el tema de la trobada: sortides professionals de les matemàtiques i la informàtica. També s’hi informarà breument de les noves titulacions que ofereix la Facultat, així com de les diverses activitats per a estudiants de secundària.

La trobada se celebrarà a l’aula B2 de la Facultat de Matemàtiques (Edifici Històric, Plaça Universitat), el dijous 16 de juny a les 18:00 hores.

Programa

• 18:00. Benvinguda. Les noves titulacions de la Facultat. Primer any i novetats. A càrrec d’Anna Puig, vicedegana de la Facultat de Matemàtiques.
  • 18:20. Activitats de la Facultat per a l’alumnat de secundària. A càrrec de Núria Fagella, coordinadora de la Comissió d’enllaç amb secundària.
  • 18:40. Sortides professionals de les matemàtiques i de la informàtica. 2 vídeos.
  • 19:00. Cafè. Discussió informal.

Per raons de previsió s’agrairà que es comuniqui la intenció d’assistir-hi, enviant un missatge de correu electrònic a l’adreça secundaria@maia.ub.edu.