Cursos lliures de la Free Technology Academy

La Free Technology Academy és una iniciativa de diversos centres educatius d’arreu del món amb l’objectiu de contribuir a una societat que permeti a tothom estudiar i participar per accedir al coneixement sense restriccions. Ofereix un programa de Màster -encara no complet ni reconegut internacionalment- en Tecnologies Lliures, construït a través de mòduls individuals. Els alumnes poden escollir inscriure’s al programa sencer o als mòduls que els interessin i els crèdits obtinguts són reconeguts per les les universitats participants.

Els materials educatius que genera són a disposició de tothom i es permet el seu ús lliure. Evidentment només els alumnes matriculats compten amb la supervisió dels professors de les universitats que hi participen i obtenen, en cas de superar el curs, el certificat corresponent.

Els mòduls disponibles a data d’avui, traduïts dels materials de la UOC i disponibles també en català i castellà, són:

Font: Barrapunto