Presentació del Llibre blanc de la recerca matemàtica a Catalunya

1 comentari

Avui 10 de juny a les 18:00 es presentarà a la Sala Pere i Joan Coromines de la seu de l’IEC (carrer del Carme, 47, Barcelona) el Llibre blanc de la recerca matemàtica a Catalunya.

El llibre, encarregat per l’IEC, recull informació exhaustiva sobre la recerca matemàtica que s’ha fet a les universitat catalanes des de l’any 2000. Aporta informació per àrees científiques i per universitats sobre professors, investigadors, tesis doctorals llegides, estades post-doctorals, projectes de recerca i activitats científiques diverses. Inclou també 12 articles breus sobre l’estat de la recerca matemàtica a Catalunya.

L’equip de redacció, coordinat per Manuel Castellet (UAB), està format per Joan del Castillo (UAB), Xavier Jarque (UB) i Margarida Mitjana (UPC).

Intervindrà a l’acte Joan Majó,comissionat per a Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, i presidiran l’acte Salvador Giner, president de l’IEC, i David Serrat, president de la Secció de Ciències i Tecnologia de l’IEC.

One thought on “Presentació del Llibre blanc de la recerca matemàtica a Catalunya

1. Retroenllaç: Disponible en línia el Llibre blanc de la recerca matemàtica a Catalunya « Bloc de la Biblioteca de Matemàtiques