Beques d’iniciació a la recerca en Matemàtiques

L’Institut de Matemàtica de la Universitat de Barcelona (IMUB), amb la col·laboració de la Facultat de Matemàtiques, ha convocat dues beques d’iniciació a la recerca per a estudiants de postgrau que vulguin iniciar una tesi doctoral de Matemàtiques a la Universitat de Barcelona.

El període de la beca és de l’1 d’octubre de 2010 al 31 de maig de 2011, prorrogable fins al 30 de setembre de 2011. L’import és de 900 € bruts al mes. A més de la documentació acadèmica, es demana el compromís de cursar el postgrau a la Facultat de Matemàtiques de la UB i una carta de recomanació d’un/a investigador/a de l’IMUB o de la Facultat.

Les sol·licituds es poden lliurar entre l’1 i el 15 de setembre de 2010 a l’Oficina de recerca de la Facultat de Matemàtiques.

Més informació:

Així mateix, per resolució de la Degana de la Facultat de Matemàtiques, el 2 de setembre es va convocar una beca de col·laboració en projectes de recerca per a estudiants de tercer cicle de la UB.

La beca s’adscriu al Grup de reconeixement de formes i d’anàlisi d’imatges i la tasca a realitzar és el desenvolupament d’un programari en C++ per a l’anàlisi intel·ligent d’imatges fent ús de mecanismes de visió artificial. El període de realització és de l’1 d’octubre de 2010 al 30 de setembre de 2011, amb una jornada de 40 hores setmanals i un sou mensual brut de 1.235,45 € . Com a requisit específic, cal fer el Màster en Intel·ligència Artificial.

Les sol·licituds es poden lliurar del dia 1 de setembre de 2010 al dia 15 de setembre de 2010, ambdós inclosos.

Més informació: