L’exposició itinerant “Experiències matemàtiques” arriba a la UB

1 comentari

Entre el 18 d’octubre i el 9 de novembre es podrà visitar, al vestíbul central de l’edifici històric de la Universitat de Barcelona (UB), l’exposició itinerant “Experiències matemàtiques”, una proposta de l’Associació Museu de les Matemàtiques de Catalunya, de la qual ja havíem parlat anteriorment.

L’exposició consta d’un conjunt de mòduls que posen de manifest aspectes especialment intuïtius i visuals de les matemàtiques i que inviten a la participació i a la interacció. La visita convida a afrontar reptes, a jugar, a fer-se preguntes i a descobrir idees i aplicacions de la matemàtica i està pensada per resultar atractiva per a qualsevol persona. Els mòduls admeten lectures molt diverses i responen a la idea que les matemàtiques són accessibles per a tothom. Hi ha un equip de monitors que donen suport a la visita.

L’acte inaugural, al qual es pot assistir lliurement, es farà el 18 d’octubre a les 19:30 a l’Aula Capella de l’edifici històric de la UB.

Malgrat que s’adreça al públic en general i que és gratuïta, els grups interessats —ja siguin escolars o no— han de fer una inscripció prèvia, amb un cost de 30 € per grup.

A partir del 17 de novembre i fins el 17 de desembre, la major part de l’exposició es traslladarà a  la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Més informació:

One thought on “L’exposició itinerant “Experiències matemàtiques” arriba a la UB

1. Retroenllaç: El Palau Mercader de Cornellà de Llobregat, seu permanent d’Experiències Matemàtiques | Blog de la Biblioteca de Matemàtiques