Quinzena Setmana de la Ciència

Del 12 al 22 de novembre de 2010 se celebra la 15a edició de la Setmana de la Ciència, que coincideix enguany amb l’Any Internacional de la Biodiversitat i l’Any Internacional de l’Apropament de les Cultures.

Organitzada pel Departament d’Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat de Catalunya i Talència, amb la col·laboració de totes les universitats catalanes i altres institucions de l’àmbit de la ciència i de la cultura, ofereix més de 200 activitats, gairebé totes gratuïtes, adreçades a tots els públics i distribuïdes arreu del país. Podeu buscar les que més us interessin a partir de diversos criteris: per paraula clau, per data, per lloc, per tema, per tipus d’activitat, per públic al qual s’adreça o per entitat que l’organitza.

Pel que fa específicament a les matemàtiques, el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya hi participa amb l’exposició Les matemàtiques i la vida, que es podrà visitar fins el 4/7/2011.

Cartell guanyador del concurs SC'10, obra de Lara Bonilla

Més informació: