Ha mort el Doctor Joaquim Font Arjó

4 comentaris

Ahir a la tarda va morir, sobtadament, el Doctor Joaquim Font Arjó, professor del Departament de Matemàtica Aplicada i Anàlisi de la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona.

La cerimònia de comiat se celebrarà dissabte 20 de novembre, a les 11:00, al Tanatori de Sancho de Ávila.

La Facultat de Matemàtiques ha habilitat un bloc per recordar-lo i recollir-hi les mostres de condol.

Des de la Biblioteca de Matemàtiques, lamentem el traspàs del professor Joaquim Font, de qui sempre recordarem el seu tarannà afectuós i atent amb tothom.

4 thoughts on “Ha mort el Doctor Joaquim Font Arjó

1. Retroenllaç: Acte d’homenatge al Doctor Joaquim Font | Bloc de la Biblioteca de Matemàtiques

2. Benvolguts,

Hem copiat els vostres comentaris a Mostres de condol del bloc habilitat en memòria de Joaquim Font

3. Adéu!… amb admiració i afecte.

4. A la facultat et trobarem molt en falta, Quim.