Centenari de la Real Sociedad Matemática Española

1 comentari

La Real Sociedad Matemática Española (RSME) celebra enguany el centenari de la seva fundació. Durant aquests cent anys, la feina desenvolupada per la RSME ha tingut una gran rellevància com a nexe d’unió entre els membres de la comunitat matemàtica. Ha promogut des de reunions científiques i publicacions, fins a relacions amb altres societats, tant a nivell nacional com internacional. Actualment té més de 1.700 membres, provinents de tots els àmbits de l’estudi i la professió matemàtica.

Un dels objectius fonamentals de la RSME ha estat canalitzar el contacte entre l’ensenyament secundari, les universitats i la societat en general. Aquesta és també la intenció de l’ampli programa d’actes que se celebraran al llarg del 2011 arreu de l’Estat Espanyol: congressos d’estudiants i de joves investigadors, jornades científiques, exposicions itinerants…

El Comité para la Celebración del Centenario està presidit per la Dra. María Jesús Carro Rossell, professora de la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona.

De totes les activitats —relacionades a l’apartat calendari del web del centenari—, destaquem les que se celebraran a Barcelona:

Més informació:

One thought on “Centenari de la Real Sociedad Matemática Española

1. Retroenllaç: Congrés del centenari de la Real Sociedad Matemática Española « Bloc de la Biblioteca de Matemàtiques