Microsoft Mathematics, una eina senzilla i útil per a estudiants de ciències

2 comentaris

El 12 de gener es va presentar la darrera versió de Microsoft Mathematics, un programa que en les tres versions precedents formava part del paquet de pagament Microsoft Student, i que finalment s’ha publicat com a producte individual i gratuït.

Concebut com a eina educativa, s’adreça a estudiants de ciències en general. Permet, entre d’altres coses, resoldre triangles, convertir unitats de mesura, fer representacions gràfiques en 2D i 3D i resoldre equacions, representant pas a pas la solució.

Microsoft Mathematics no busca competir amb el programa estrella d’Stephen Wolfram, Mathematica. El seu públic potencial no és el mateix— d’aquí el plantejament més senzill—, però pot ser útil a molts estudiants de disciplines científiques que no necessiten la potència de Mathematica.

Hi ha versió de 32 i 64 bits i, malgrat ser de Microsoft, és totalment gratuït.

Font: Bitelia

2 thoughts on “Microsoft Mathematics, una eina senzilla i útil per a estudiants de ciències

1. Arg! Ho sentim, companys. Però si mal no recordo ens la vau passar vosaltres…

2. Vaja, ens heu “xafat” la notícia, nosaltres la traiem demà….per una cosa gratuïta que fa Microsoft