Trobada UB-Secundària a la Facultat de Matemàtiques

La Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona convida al professorat de matemàtiques i de tecnologia de secundària i al professorat de la pròpia Facultat a la Trobada UB-Secundària 2011, que se celebrarà el 16 de març a l’aula B2.

La jornada s’iniciarà a les 17:00, amb una conferència a càrrec de Josep Pla i Carrera, i continuarà amb diverses informacions sobre l’atenció a l’alumnat d’accés, sobre el seguiment fet fins al moment dels graus i de les dobles titulacions ofertes, i sobre les activitats que es programen per al curs 2011-2012 per al professorat i l’alumnat de secundària.

• 17:00. L’acte docent: un conte. Josep Pla i Carrera
  • 17:30. L’atenció a l’alumnat d’accés a la Facultat. Anna Puig, Vicedegana de la Facultat.
  • 17:50. Seguiment i prospectiva dels graus. Petia Ivanova i Miquel Bosch, caps d’estudi d’Informàtica i Matemàtiques respectivament.
  • 18:10. Activitats de la Facultat adreçades a secundària. Núria Fagella, coordinadora de la Comissió d’Enllaç amb Secundària.
  • 18:30. Cafè i pastes.

Per raons de previsió, la Facultat ha habilitat un formulari electrònic per confirmar l’assistència. Si voleu rebre més informació sobre les activitats de la Facultat adreçades a secundària podeu escriure a prof_secundaria_mat@ub.edu