Jornada de portes obertes a la Facultat de Matemàtiques

El proper 8 d’abril, la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona celebra una jornada de portes obertes, adreçada a alumnes de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior, o a qualsevol altra persona interessada en cursar algun dels graus que s’hi imparteixen.

Durant la jornada es presentaran els ensenyaments que es poden cursar a la Facultat —Grau de Matemàtiques, Grau d’Enginyeria Informàtica, Graus simultanis de Matemàtiques-Enginyeria Informàtica, Matemàtiques-Física i Matemàtiques-Adminsitració i Direcció d’Empreses—i les sortides professionals que se’n deriven. Finalment es traslladarà els assistents a la Facultat de Matemàtiques i es farà una visita guiada per les seves instal·lacions.

Programa

• 9:30. Benvinguda conjunta a la Facultat de Física amb informació sobre el grau d’Enginyeria Informàtica i el grau simultani d’Enginyeria Informàtica-Matemàtiques.
  • 10:30. Informació sobre el grau de Matemàtiques i dels graus simultanis de Física-Matemàtiques i Matemàtiques-Administració i Direcció d’Empreses.
  • 12:30. Trasllat en autocar fins a la ubicació de la Facultat de Matemàtiques, a l’Edifici Històric de la Plaça Universitat.
  • 13:30. Visita guiada per les instal·lacions de la Facultat.

Inscripcions

Les podeu tramitar mitjançant el formulari electrònic habilitat a tal efecte. El límit d’inscripcions és de 100. A partir de l’endemà de la vostra inscripció, podeu verificar-la consultant el llistat d’alumnes inscrits.

LLoc

Aula Fontserè de la Facultat de Física
Avinguda Diagonal, 647
08028 Barcelona (com arribar-hi)