Algorismes i danses tradicionals hongareses

Què tenen a veure els algorismes amb les danses tradicionals hongareses? La resposta immediata és rotunda: res de res. Però això era abans de visualitzar els vídeos que han elaborat a la universitat romanesa Sapientia Hungarian University of Transylvania, en què es representen diversos algorismes d’ordenació per mitjà de danses tradicionals, il·lustrant, amb música i moviment, el funcionament de cadascun.

De moment n’hi ha quatre —ordenació shell, ordenació per selecció, ordenació de bombolla i ordenació per inserció—, però desconeixem si amenacen amb perpetrar-ne cap més.

Bromes a part, és una manera ràpida d’entendre com funcionen . Els podeu veure tots quatre al canal AlgoRytmics de YouTube.

Font: Microsiervos