Ens hem rentat la cara!

4 comentaris

Passats dos anys i escaig de la inauguració del bloc, hem cregut que havia arribat el moment de posar-nos al dia en l’aspecte gràfic. Probablement no us n’haureu adonat perquè el canvi només és perceptible si ens visiteu a través del navegador: subscripcions per correu electrònic o agregadors de notícies continuen rebent els continguts en un format adaptat.

Hem escollit la plantilla per defecte d’enguany, Twenty Eleven, per la seva claredat, senzillesa i elegància, i perquè ens permet guanyar superfície útil, especialment necessària a l’hora d’incrustar imatges i vídeos.

Pel que fa la imatge de la capçalera, totes les fotografies que hem utilitzat provenen de Flickr i es distribueixen sota llicències Creative Commons, com expliquem a Sobre la imatge de la capçalera.

Quant als continguts, continuarem la mateixa línia de sempre, intentant informar-vos de tot allò que creiem que us pot interessar: les activitats del CRAI, de la Biblioteca de Matemàtiques, de la Facultat de Matemàtiques, de la UB; o tot allò que tingui relació amb les Matemàtiques i la Informàtica.

4 thoughts on “Ens hem rentat la cara!

1. Molt bé el canvi, companys!