l’IMUB convoca dues beques d’iniciació a la recerca en Matemàtiques

L’Institut de Matemàtica de la Universitat de Barcelona (IMUB), convoca dues beques d’iniciació a la recerca, adreçades a estudiants de postgrau que tinguin el propòsit d’integrar-se en un grup de recerca per tal d’iniciar una tesi doctoral en Matemàtiques a la Universitat de Barcelona.

Una d’aquestes beques és atorgada conjuntament per la Facultat de Matemàtiques i l’IMUB; poden sol·licitar-la els estudiants que el curs 2011-2012 es matriculin per primera vegada al Màster de Matemàtica avançada i professional i que compleixin els altres requisits de la convocatòria.

Totes dues beques tindran efectes econòmics de l’1 d’octubre de 2011 al 31 de maig de 2012 i seran prorrogables fins al 30 de setembre de 2012. L’import és de 900 euros bruts al mes. A més de la documentació acadèmica requerida en la convocatòria de la Universitat de Barcelona, s’haurà d’aportar una carta d’un membre de l’IMUB que avali la incorporació de la persona sol·licitant en el seu grup de recerca si obté la beca.

Les sol·licituds s’hauran de lliurar entre l’1 i el 15 de setembre de 2011 a l’Oficina de Recerca de la Facultat de Matemàtiques.

Més informació:

Font: IMUB