Obert el concurs per triar els fons de pantalla d’Ubuntu 11.10

Fotografia de Ferran Reyes (marxicoli), sota llicència CC BY-NC-SA 2.0

Canonical, fidel al seu calendari de versions, presentarà el mes d’octubre Ubuntu 11.10 Oneiric Ocelot—, amb les novetats i millores que s’hagin incorporat els darrers 6 mesos. A banda del contingut, cada versió presenta novetats més o menys significatives en l’aspecte gràfic, entre les quals, els nous fons de pantalla.

És per això que el 8 de juliol es va obrir el procés per escollir els fons de pantalla que s’inclouran per defecte en la propera versió d’Ubuntu. Si esteu interessats a participar-hi, podeu penjar les vostres fotografies al grup de Flickr habilitat a tal efecte. Es recomana una resolució mínima de 2560×1600 píxels. Si necessiteu orientació sobre quins formats són els més recomanats, podeu consultar el wiki d’Ubuntu. També podeu descarregar una plantilla per a GIMP.

Les imatges, que han d’estar sota llicències Creative Commons, es poden penjar fins el dia 11 d’agost. A partir d’aquell dia, les persones que van resultar vencedores en la darrera edició i que van contribuir amb les seves fotografies a la col·lecció de fons de pantalla d’Ubuntu 11.04, seran les encarregades de triar les que s’inclouran a Ubuntu 11.10.

Font: GNULinux.cat

4 thoughts on “Obert el concurs per triar els fons de pantalla d’Ubuntu 11.10

1. Retroenllaç: Fons de pantalla d’Ubuntu 11.10 « Quin boig propòsit

2. Moltes gràcies per ficar una foto meva per amenitzar l’entrada (molt més complerta i informativa que la meva, tot sigui dit! :P)

Si hi participeu espero que tingueu molta sort!!

• De res Ferran, al contrari. Vam estar mirant-nos la majoria de fotografies que hi havia i vam triar aquesta per raons purament estètiques: ens va agradar molt! Si poguéssim votar segur que aquesta fotografia estaria entre els fons escollits.

I no és fins ara que m’he adonat que ets el mateix Ferran que escrivia l’entrada original a GNULinux.cat, perquè vegis que l’elecció va ser simplement qualitativa! Que tinguis sort amb el concurs.