Vuitena Jornada d’Ensenyament de les Matemàtiques

Dissabte 17 de setembre se celebrarà a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC) la Vuitena Jornada d’Ensenyament de les Matemàtiques, amb el títol específic L’avaluació a l’aula des d’infantil fins a la universitat: una eina per a millorar l’aprenentatge de l’alumnat.

En els últims anys, l’allau de proves externes i d’estudis internacionals per a mesurar l’aprenentatge de l’alumnat en el marc d’un currículum per competències podria deixar en un segon terme l’avaluació com a eina del professorat, d’ús intern, per a fer el seguiment de l’aprenentatge del seu alumnat. L’objectiu de la trobada és posar en comú les expectatives i les inquietuds que genera l’avaluació, en aquest segon vessant, i compartir algunes experiències que s’han dut a terme.

Organitzen la jornada la Federació d’Entitats per a l’Esenyament de les Matemàtiques de Catalunya (FEEMCAT), la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM), la Societat Balear de Matemàtiques (SBM-XEIX) i la Societat d’Educació Matemàtica Al-Khwarizmi.

Més informació: