Entra en funcionament el péstec consorciat

El passat dijous 27 d’octubre es va posar en marxa el servei de préstec consorciat (PUC) entre les biblioteques del CBUC (UB, UAB, UPC, UPF, UdL, UdG, UOC i BC).

És un servei gratuït, que permet als usuaris autoritzats de la UB, sol·licitar i tenir en préstec documents d’una altra biblioteca de les institucions membres del CBUC. Els documents es poden demanar de manera remota a través del catàleg col·lectiu o bé presencialment a la biblioteca on es troben, prèvia presentació del carnet SomUB. Si es demanen a través del catàleg, es pot triar la biblioteca on es vol rebre el document.

És un servei obert a estudiants de grau, 1er i 2on cicle, estudiants de postgrau, 3r cicle, màsters i doctorands, PDI, PAS i personal autoritzat per la UB. Només cal estar donat d’alta al servei de préstec de les biblioteques de la UB i no tenir cap sanció o bloqueig en el servei.

Més informació:

Font: Notícies del CRAI