Olimpíada Solidària d’Estudi

Amb motiu de l’Olimpíada Solidària d’Estudi (5 de novembre – 5 de desembre), la Universitat de Barcelona, juntament amb l’Associació per a les Nacions Unides a Espanya, han unit esforços per aportar hores d’estudi, que es convertiran en euros mitjançant el finançament d’institucions públiques i privades, i que serviran per contribuir a la reconstrucció de quatre escoles a Haití.

No cal anar a Haití: des de la UB també pots ajudar els nens i les nenes d’aquest país. Es necessiten persones solidàries i responsables, disposades a dedicar part del seu temps i energia a ajudar en l’organització i el seguiment de l’Olimpíada Solidària d’Estudi a la UB.

L’Olimpíada Solidària d’Estudi tindrà lloc del 5 de novembre al 5 de desembre de 2011. Si vols fer de voluntari/ària en alguna de les facultats que hi participen, demana informació mitjançant l’adreça electrònica voluntariat@ub.edu, o per telèfon al número 934 031 396 (als matins). També pots contactar amb la coordinadora de l’activitat per a Catalunya, Eirene Ramos, a l’adreça electrònica eirene@anue.org o per telèfon al número 933 013 198 (horari: de 9 a 18 h).

Biblioteques participants:

Font: Notícies UB