Ja hi ha guanyadors del concurs Enfoca UB

Un paraigua sota la neu, primer premi en la categoria Patrimoni

Fotografia guanyadora en la categoria Patrimoni, obra de Montse Morante

El dia 5 de desembre es va fer pública la llista de guanyadors del concurs de fotografia Enfoca UB, convocat per la Universitat de Barcelona amb la col·laboració de Panasonic.

Els 3.255 vots emesos a través de Facebook han determinat els sis premis, tres per categoria:

Persones

Patrimoni

Enfoca UB ha tingut una excel·lent participació. En aquesta primera edició s’han presentat un total de 215 fotografies, 135 en la categoria de Patrimoni i 80 en la de Persones, que han descobert visions inèdites i personals de la Universitat: activitats, detalls artístics i arquitectònics, imatges de la vida universitària…

S’han implicat en aquest concurs tots els col·lectius i centres de la UB; els estudiants, amb un 65 % del total de participants, són el grup més representat, seguit del PAS, que ha aportat un 24 % dels concursants. Les facultats amb més participació han estat Economia i Empresa i Belles Arts, amb el 12 % i 10 % dels concursants respectivament.

Podeu veure les fotografies guanyadores, les finalistes i totes les que hi han participat, al web del concurs.

Des d’aquí felicitem tots els guanyadors, especialment la nostra companya Montse Morante, de la Biblioteca de Dret.

Font: Notícies de la UB