Cinquena edició de la campanya de recollida de joguines a la UB

Els propers dies s’iniciarà la cinquena edició de la campanya de Nadal de recollida de joguines, organitzada pel Comissionat per a Societat i Envelliment juntament amb la Fundació Solidaritat UB i Creu Roja Joventut. Les edicions anteriors es van tancar amb una elevada participació dels membres de la comunitat universitària i amb un gran nombre de joguines recollides, que es van repartir, mitjançant Creu Roja Joventut, entre les famílies més necessitades.

A la UB, la recollida de joguines es durà a terme, del 19 al 21 de desembre, en el punts que s’habilitaran en totes les administracions de centre.

Les joguines han de ser noves, no poden ser sexistes ni bèl·liques i s’han de portar sense embolicar.

Entre els dies 22 i 23 de desembre, Creu Roja Joventut recollirà la totalitat de joguines a la UB.

Més informació:

Font: