VI Lliga de debat universitari a la UB

Els propers dies 14, 15 i 16 de març la Universitat de Barcelona organitza la competició interna de debat universitari. Tots els estudiants matriculats a la UB poden participar-hi, per demostrar les seves habilitats d’oratòria i argumentació.

En una competició de debat, els equips d’oradors competeixen entre ells sobre un tema polèmic d’actualitat, que se’ls comunica amb 15 dies d’antelació. És tasca dels oradors  seleccionar els millors arguments i exemples de la postura que han de defensar, a favor o en contra, i exposar-los de forma convincent durant els minuts dels quals disposen, tot rebatent els arguments dels seus oponents.

El debat de competició és una oportunitat excel·lent per a totes aquelles ments inquietes,
que sempre busquen una resposta per a tot, tenen un punt de vista original o les idees molt clares.

Els dies 27 i 28 de febrer, s’oferirà també un taller gratuït d’oratòria per als membres de la comunitat universitària, on experts oradors compartiran la seva experiència sobre  argumentació, debat i oratòria persuasiva. Les sessions començaran a les 16:00 i acabaran a les 20:00, els dos dies.

Taller d’oratòria

• Aula Ramón y Cajal, Edifici històric. Places limitades. Inscripcions