ReEnfoca UB, una nova oportunitat al concurs de fotografia Enfoca UB

El darrer trimestre de 2011 va tenir lloc la primera edició del concurs de fotografia Enfoca UB, en la qual hi va haver una important participació de tots els col·lectius i centres de la UB i que va permetre descobrir una visió inèdita i personal de la UB.

Per apropar el concurs a la comunitat universitària i donar a conèixer les fotografies finalistes i guanyadores, la UB, amb la col·laboració de Panasonic, organitza el ReEnfoca UB. Es tracta d’una acció que recorrerà les diverses facultats de la UB amb un objectiu doble: mostrar les vint fotografies finalistes i guanyadores del concurs Enfoca UB 2011 i oferir una nova oportunitat de guanyar una càmera de fotos i productes de marxandatge de la UB mitjançant la participació en el concurs ReEnfoca UB.

Només cal localitzar el panell del concurs, que serà a l’Edifici Històric del 9 al 15 de març, fer-se una foto al davant i pujar-la a l’aplicació Concursos UB del Facebook de la UB. La fotografia més original guanyarà una càmera Panasonic Lumix TZ30. A més, entre tots els participants se sortejaran cinc lots de productes de marxandatge de la UB. Se’n poden consultar les bases a l’aplicació Concursos UB del Facebook UB.

Font: Notícies de la UB