Literatura i matemàtiques: connexions i oportunitats educatives

1 comentari

Cicle de conferències Ciència i Literatura, Biblioteca Artur MartorellAvui a les 18:00, a la Biblioteca Artur Martorell de Barcelona, se celebrarà la segona sessió del cicle Ciència i Literatura, amb la conferència Literatura i matemàtiques: connexions i oportunitats educatives, a càrrec de Claudi Alsina.

El cicle, que s’adreça principalment al professorat de primària i secundària i als responsables de biblioteques escolars de la ciutat, ofereix la possibilitat de conèixer com pot servir la ficció per a l’ensenyament i la divulgació de la ciència i la tecnologia.

Claudi Alsina és doctor en matemàtiques per la Universitat de Barcelona (UB), catedràtic de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i secretari general en el Consell Interuniversitari de Catalunya, a banda d’un destacat divulgador.

Bibliografia de la conferència

One thought on “Literatura i matemàtiques: connexions i oportunitats educatives

1. Retroenllaç: Joan Barril entrevista Claudi Alsina « Bloc de la Biblioteca de Matemàtiques