Barcelona il·lustrada, d'Edgar Balsa Camacho

La carpeta de la UB per al curs 2012-2013 ja té un disseny guanyador

Barcelona il·lustrada, d'Edgar Balsa Camacho Una vegada efectuat el còmput dels 8.772 vots que han rebut els quatre dissenys finalistes, la proposta guanyadora ha estat la presentada per Edgar Balsa Camacho, estudiant de la Facultat de Belles Arts, amb el títol Barcelona il·lustrada, que s’ha endut el 59 % dels vots (en total, 5.152).

En l’acte de lliurament de premis, que tindrà lloc el 23 d’abril, a les 12 h, a l’Aula Magna de l’Edifici Històric, el guanyador rebrà un val de regal per un import de 600 euros, i les altres tres propostes finalistes, rebran, respectivament, un val de regal per un import de 150 euros. Així mateix, es lliurarà a tots els participants un bloc de sis invitacions per accedir a Esports UB.

Font: Notícies de la UB