Jornades sobre gestió de la informació científica

Presentar iniciatives sobre la gestió de la informació científica, tant pel que fa a l’accés com al processament d’aquest tipus d’informació, i debatre sobre els aspectes més rellevants d’aquest àmbit del coneixement són els objectius de les I Jornades sobre Gestió de la Informació Científica (JGIC 2012), que tindran lloc el 12 i 13 d’abril, a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC). Les jornades estan organitzades pels experts Joandomènec Ros i Ricard Guerrero, catedràtics dels departaments d’Ecologia i de Microbiologia de la Universitat de Barcelona (UB), respectivament, i la coordinació és a càrrec de Llorenç Arguimbau, de l’Observatori de la Recerca de l’IEC (IEC).

Les jornades s’adrecen als responsables, gestors i documentalistes dels sistemes d’informació de les universitats i dels centres de recerca, i també als investigadors especialitzats. L’objectiu de la iniciativa és generar una visió integral i cooperativa d’aquest àmbit, més enllà de les àrees més consolidades, mitjançant un programa que inclou conferències i taules rodones. Hi participaran representants de la Generalitat de Catalunya, l’IEC, el món universitari, les associacions professionals, els consorcis de biblioteques, les empreses i les fundacions, entre d’altres.

Més informació: