Encara us podeu inscriure a la XIII Trobada Nacional d’Estudiants de Matemàtiques

El 15 de maig s’acaba el període d’inscripció per a la XIII Trobada Nacional d’Estudiants de Matemàtiques (ENEM), organitzada conjuntament per l’ENEM i els estudiants de llicenciatura i grau de Matemàtiques de la Universitat de Murcia, sota el lema Matemáticas: Investigación, Sociedad y Emprendedores.

La trobada, que se celebrarà entre el 23 i el 29 de juliol a Múrcia, pretén connectar els estudiants de matemàtiques de tot l’Estat a través de la convivència, conferències, tallers i el plantejament i debat de problemes comuns.

L’ENEM va néixer l’any 2.000 amb motiu de l’Any Internacional de les Matemàtiques i va celebrar la primera trobada a la Universitat de Granada. Un grup d’alumnes de les llicenciatures de Matemàtiques de diverses universitats de l’Estat van decidir trobar-se per consolidar idees comunes, crear una xarxa d’enllaços i un fòrum de debat per abordar problemàtiques que els afecten. Des de llavors s’han celebrat 12 trobades a diverses seus, amb una participació creixent.