Tesis Doctorals de Matemàtiques defensades a l’Estat durant el 2011

La Gaceta de la RSMEEl darrer número de La Gaceta de la Real Sociedad Matemática Española (RSME), inclou l’article Tesis de Matemáticas defendidas en España en el año 2011, que ofereix un llistat exhaustiu de totes les tesis doctorals que s’han defensat a l’Estat espanyol durant l’any 2011.

S’entén el terme “Matemàtiques” de manera molt flexible, delegant en els responsables de cada centre la decisió sobre quines tesis incloure-hi. La recopilació ha estat possible gràcies a les gestions del President de la Conferència de Degans de Matemàtiques (CDM), Enrique de Amo Artero, que va posar en contacte els redactors de La Gaceta amb tots els centres que formen part de l’associació. Les dades corresponents a les universitats que no formen part de la CDM, les va sol·licitar directament La Gaceta a cada Facultat.

En total s’han obtingut les dades de les tesis llegides en 29 universitats i 9 més han comunicat que no se n’havia defensat cap durant el període sol·licitat.

Tesis doctorals de matemàtiques defensades a la Universitat de Barcelona durant l’any 2011

Font: Erdös (Bloc de la xarxa Documat)