L’IEC i la FFSB presenten l’obra Selecta Ferran Sunyer i Balaguer

2 comentaris

En el marc de la commemoració del Centenari de Ferran Sunyer i Balaguer, que s’escau enguany, l’Institut d’Estudis Catalans (IEC) presentarà, conjuntament amb la Fundació Ferran Sunyer i Balaguer (FFSB), el llibre Selecta Ferran Sunyer i Balaguer.

Es tracta d’una edició facsímil que recull els articles més destacats del matemàtic figuerenc, i una anàlisi a càrrec de Joaquim Bruna i Julià Cufí, ambdós catedràtics de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

L’acte serà presidit pel conseller d’Economia i Coneixement, Andreu Mas-Colell. Hi intervindran Salvador Giner, president de l’IEC i de la Fundació Ferran Sunyer i Balaguer; Manuel Castellet, director de la Fundació, i els coautors de l’anàlisi dels treballs de Ferran Sunyer. Se celebrarà el dia 12 de juny a la sala Pere Joan i Coromines de la seu de l’IEC, a les 19:00 hores.

Apunts relacionats:

Ferran Sunyer al catàleg del CRAI:

Font: Meridià – Observatori de la Recerca

2 thoughts on “L’IEC i la FFSB presenten l’obra Selecta Ferran Sunyer i Balaguer

1. Retroenllaç: Ja tenim el documental Ferran Sunyer i Balaguer: història d’un exili interior | Blog de la Biblioteca de Matemàtiques

2. Retroenllaç: Ferran sunyer i Balaguer: història d’un exili interior | Bloc de la Biblioteca de Matemàtiques