Novetats del fons: Selecta Ferran Sunyer i Balaguer

El dia 12 de juny es va presentar, a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC), el llibre Selecta Ferran Sunyer i Balaguer, una edició facsímil que recull els principals articles de l’autor, acompanyats de l’anàlisi que en fan els professors de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Joaquim Bruna i Julià Cufí.

L’edició, a cura de Manuel Castellet, s’emmarca en els actes de commemoració del centenari del matemàtic figuerenc, que la Fundació Ferran Sunyer i Balaguer (FFSB) ha impulsat durant aquest any.

Va presidir l’acte el conseller d’Economia i Coneixement, Andreu Mas-Colell. Hi van intervenir Salvador Giner, president de l’IEC i de la FFSB; Manuel Castellet, director de la FFSB, i els coautors de l’anàlisi dels treballs de Ferran Sunyer.

La FFSB ens va fer arribar molt amablement una invitació per assistir-hi i ens va fer donatiu d’un exemplar del llibre, que forma part ja del nostre fons. El trobareu a la prestatgeria de Novetats fins el dia 1 de juliol, data en què el col·locarem al prestatge corresponent.