Convocat el premi José Luis Rubio de Francia

La Real Sociedad Matemática Española (RSME), amb el patrocini de la Universidad Autónoma de Madrid i la Universidad de Zaragoza, convoca l’edició de l’any 2012 del premi José Luis Rubio de Francia per a joves investigadors, dotat amb 3.000€.

Les candidatures es podran fer arribar per correu ordinari o electrònic, contenint el nom del candidat, l’adreça i la informació i documentació rellevants que en motivin la candidatura. Tota la documentació s’haurà de lliurar en anglès i en castellà, a la seu de la RSME o a l’adreça electrònica premios@rsme.es. També es demana el consentiment exprés i per escrit del candidat a l’hora de tractar les dades de caràcter personal d’acord amb la legislació vigent.

El termini hàbil per a presentar-hi candidatures expira el 31 de desembre de 2012.

Bases de la convocatòria