Préstec i horaris especials de Nadal

Arbre de llibres

Fotografia original de la LMU Library, sota llicència CC-BY-NC-SA 2.0

Préstec

Els CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona ofereixen als seus usuaris un préstec especial de Nadal.

Els documents prestats i renovats entre els dies 12 i 23 de desembre de 2012, tindran com a data de retorn el dia 7 de gener de 2013.

D’altra banda, a causa del tancament d’algunes biblioteques de les universitats catalanes durant els dies de Nadal, les sol·licituds de Préstec Consorciat (PUC) rebudes a partir del 17 de desembre, se serviran amb retard. El servei es restablirà a partir del 7 de gener de 2013.

Horaris

Seguint directrius de Gerència de la UB, el període de tancament de tots els CRAI biblioteques i unitats durant les vacances de Nadal, serà del 24 de desembre al 6 de gener (ambdós inclosos), excepte el CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa – Grau i el CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història que obriran del 2 al 5 de gener amb el seu horari habitual.

Pel que fa al període d’exàmens, el CRAI ofereix als usuaris una ampliació dels horaris de servei els caps de setmana i festius següents:

Us recordem que durant el període d’exàmens trobareu oberts durant el caps de setmana el CRAI Biblioteca de Campus de Mundet, el CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa – Grau i el CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història.

Consulteu tots els horaris dels CRAI Biblioteques durant aquest període al Web del CRAI > Enllaços ràpids:  horaris especials.

Font: Notícies del CRAI