Lliurament del Premi Nacional de Recerca 2012 a Carles Simó

2 comentaris

Carles SimóL’acte de lliurament dels Premis Nacionals de Recerca 2012 tindrà lloc el proper dilluns 18 de març, al Teatre Nacional de Catalunya de Barcelona (Plaça de les Arts, 1), a les 19:30 hores. Entre els guardonats d’aquest any destaca Carles Simó, catedràtic de Matemàtica Aplicada de la Universitat de Barcelona i enginyer industrial per l’ETSEIB (Premi Nacional de Recerca).

La gala serà presidida pel Molt Honorable Sr. Artur Mas, President de la Generalitat de Catalunya, i inclourà un concert a càrrec del pianista i compositor Albert Guinovart.

Els Premis Nacionals de Recerca, convocats per la Generalitat de Catalunya i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, fomenten el reconeixement social de la ciència i l’activitat dels investigadors, mecenes, empresaris i comunicadors.

Font: Notícies UB – Facultat de Matemàtiques

2 thoughts on “Lliurament del Premi Nacional de Recerca 2012 a Carles Simó

1. Retroenllaç: Acte de lliurament del Premi Nacional de Recerca 2012 al catedràtic de Matemàtica Aplicada Carles Simó | Bloc de la Biblioteca de Matemàtiques

2. Retroenllaç: Carles Simó: «La sort pot estar amagada en una informació que no tens» | Bloc de la Biblioteca de Matemàtiques