El 18 d’abril se celebrarà la Matefest Infofest 2013

1 comentari

Façana de l'Edifici HistòricDijous 18 d’abril se celebrarà una nova edició de la Matefest-Infofest a la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona.

La festa pretén apropar les matemàtiques i la informàtica a tothom. Té com a objectiu presentar una imatge social positiva d’aquestes dues ciències, posant de manifest la seva presència i el paper que juguen en la cultura i el progrés.

La Matefest-Infofest està oberta a gent de totes les edats. Pretén captar l’atenció i curiositat no només dels alumnes de secundària —que hi estan convidats a través dels seus centres educatius—, sinó també de qualsevol persona que hi estigui interessada. Totes les activitats utilitzen un llenguatge planer, sense termes tècnics ni específics, amb la intenció d’arribar a tots els assistents sense distincions.

Les activitats s’agrupen bàsicament en tres grans àmbits: estands, conferències i tallers.

La festa començarà a les 09:00 i s’acabarà a les 14:00. Els estands seran oberts durant aquest període, i les conferències, que se celebraran a l’Aula Magna, tenen l’horari confirmat:

• De 09:30 a 10:15. De Pitàgores a Google Maps, a càrrec de Pilar Bayer.
  • De 10:30 a 11:15. Lo que no sabes de Pitágoras, a càrrec d’Abraham de la Fuente i Javier Moreno.
  • De 11:30 a 12:15. Informàtica i transport públic, a càrrec d’Oscar Cubero
  • De 12:30 a 13:15. Fem geometria amb el Geogebra, a càrrec de l’Associació Catalana de Geogebra.

Matefest Infofest 2009

Apunts de les edicions anteriors

One thought on “El 18 d’abril se celebrarà la Matefest Infofest 2013

1. Retroenllaç: Amb la primavera, arriba la Matefest-Infofest 2014 | Blog de la Biblioteca de Matemàtiques